راهنمای خرید تینر | رنگ تهران

هر آنچه باید قبل از خرید تینر بدانید

برای اینکه شما بتوانید یک رنگ عالی برای استفاده داشته باشید، باید حتما آن را در داخل تینر حل کنید. تینر یکی از بهترین حلال‌هایی است که برای انواع رنگ از آن استفاده می‌شود. کیفیت تینر مصرف شده به‌طور مستقیم بر روی کیفیت رنگ اثر می‌گذارد. از همین رو شما باید برای خرید تینر دقت عمل بیشتری از خود نشان دهید. قدرت پوشش رنگ با وجود تینر باکیفیت چند برابر می شود. در صورتی که شما راهنمای خرید تینر را بررسی کنید، این امکان را خواهید داشت که بهترین نوع این محصول را برای خود خریداری نمایید. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر به این موضوع پراهمیت بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

تینر چیست | رنگ تهران

تینر چیست؟

یکی از مهم‌ترین مواد برای تهیه رنگ تینر است که با هدف تنظیم غلظت رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین رو با کم و زیاد کردن مقدار تینر می‌توان غلظت رنگ را کم یا زیاد کرد. هر رنگ‌کار با توجه به شرایط موجود از درصد مشخصی تینر رنگ بهره می‌برد. معمولا در تینر از ترکیب چند حلال رنگ در کنار یکدیگر استفاده می‌شود که همین امر قدرت آن را چند برابر می‌کند.

با بررسی راهنمای خرید تینر می‌توانید با تمامی مشخصات موجود در این محصول آشنایی پیدا کنید. در واقع اضافه کردن تینر به رنگ باعث می‌شود که کار کردن با آن هم آسان‌تر صورت بگیرد. تینر می‌تواند بر روی عوامل مختلفی از جمله مدت زمان خشک شدن، غلظت، خواص کاربری رنگ و قابلیت اسپری آن تاثیر داشته باشد. از همین رو شما می‌توانید بهترین نوع این محصول را برای خود خریداری کنید.

معرفی انواع مختلف تینر رنگ

با توجه به کاربرد فراوان تینر رنگ، امروزه انواع مختلفی از آن تولید شده و در بازار ارائه می‌شود. از همین رو شما می‌توانید که برای خرید این محصول دست به کار شده و بهترین نوع آن را تهیه کنید. در این بخش از راهنمای خرید تینر قصد داریم تا انواع تینر رنگ را با یکدیگر بررسی کنیم. از همین رو در ادامه با ما همراه باشید.

تینر آلکیدی

پرمصرف‌ترین نوع تینر که حجم فروش بالایی را به خود اختصاص می‌دهد تینر آلکیدی یا روغنی است. این محصول شبیه به نفت سفید بوده و بر اساس حلال‌های هیدروکربنی ساخته شده است. این محصول به‌طور ویژه برای رقیق کردن رنگ‌های روغنی استفاده خواهد شد. خاصیت آتش‌گرفتگی این تینر نسبت به نمونه‌های سلولزی کمتر است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که سرعت خشک شدن در این تینر نسبتا بالا است. به ازای هر یک کیلوگرم  رنگ از نیم لیتر تینر آلکیدی استفاده می‌شود.

تینر فوری

یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید تینر به‌طور ویژه بررسی می‌شود تینر فوری است. کاربرد تینر فوری رقیق کردن رنگ‌هایی کیلر و نیتروسلولوزی استفاده می‌شود. همانطور که از نام این تینر مشخص است، سرعت تبخیر بالایی دارد و رنگ را به سرعت خشک خواهد کرد. این محصول به‌صورت بی‌رنگ و شبیه به  آب تولید می‌شود. با این حال بوی بسیار تند این محصول آن را از سایر موارد مستثنی می‌کند. در این تینر از مواد مختلفی همچون وایت استریت و استن استفاده شده است که قدرت آن را چند برابر می‌کند. در صورتی که به راهنمای خرید تینر فوری توجه کنید، بهترین خرید را تجربه خواهید کرد.

تینر آپوکسی

اکنون که در حال بررسی انواع تینر اپوکسی هستیم، بهتر است که به سراغ تینر اپوکسی هم برویم. این محصول در حقیقت ترکیبی از مواد سلولزی و هیدروکربن‌ها است. از همین رو می‌توان از آن برای رقیق‌ کننده رنگ و پوشش اپوکسی از آن بهره برد. برای اینکه بتوانید رنگ اپوکسی را برای کار آماده کنید، استفاده از تینر اپوکسی یک امر ضروری خواهد بود. این تینر دارای رنگ شفاف مایل به زرد است که از این نظر با سایر موارد تفاوت دارد. دانسیته این محصول بین ۰.۱ تا ۰.۸ است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب با رنگ خواهد داشت. همچنین قدرت بالای حلالیت این تینر سبب شده است که قدرت پوشش رنگ بیشتر شود.

تینر پلی اورتان

بررسی راهنمای خرید تینر به شما این فرصت را می‌دهد تا با بهترین گزینه‌های موجود در بازار آشنا شوید. تینر پلی اورتان محصولی است که برای رقیق کردن رنگ‌های پلی اورتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از تینر به شکل بدون رنگ و شفاف به بازار عرضه می‌شود. یکی از مشخصات مهم این محصول سرعت تبخیر بالای آن است که باعث متمایز شدن آن خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تینر پلی اورتان کیفیت فیزیکی و شیمیایی رنگ‌های پلی اورتان را افزایش می‌دهد.  از همین رو شما می‌توانید خرید تینر پلی اورتان را در برنامه خود بگنجانید.

تینر سیلیکونی

بسیاری از افراد برای پاک کردن سیلیکون بر روی سطوح مختلف دچار مشکل هستند. بسیاری از افراد برای پاک کردن این مورد از روش سوهان کشیدن استفاده می‌کنند که زحمت زیادی دارد. به‌همین جهت سعی کنید از تینر سیلیکونی برای پاکسازی این مورد بهره ببرید. در راهنمای خرید تینر بیان شده است که این محصول برای رنگ‌های سیلیکونی هم به عنوان حلال عمل می‌کند. از همین رو شما قادر خواهید بود که با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی بهترین نوع تینر سیلیکونی را انتخاب کنید. چنانچه می‌خواهید سیلیکون را از سطوحی مانند کاشی، بتن و سنگ مرمر پاک کنید، این محصول بسیار مناسب خواهد بود.

تینر سیلیکونی | رنگ تهران

تینر شست‌وشو

امروزه مدل‌های مختلفی از تینر شست‌وشو در حال عرضه به بازار است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی در آن دیده می‌شود. تینر شست‌وشو به‌طور ویژه برای چربی‌زدایی و پاکسازی سطوح فلزی استفاده می‌‌شود. از همین رو در راهنمای خرید تینر هم به آن اشاره می‌‌شود. اگر می‌خواهید سطوحی که از قبل رنگ شده‌اند را پاک کنید، بهترین کار ممکن استفاده از تینر شست‌وشو خواهد بود. با توجه به اینکه برندهای زیادی در حال تولید این محصول هستند، شما می‌توانید که بهترین مورد را برای خود خریداری کنید.

چرا باید از تینر استفاده کنیم؟

باتوجه به مزایای زیادی که در تینر وجود دارد، شمامی‌توانیدکه بهترین خرید ممکن را در این زمینه تجربه کنید. اولین اثر مهم تینر کاهش ویسکوزیته رنگ خواهد بود. به‌همین علت با مقدار رنگ مشخص می‌توان متراژ بیشتری را رنگ‌آمیزی کرد. همچنین کار کردن با رنگ رقیق شده بسیار راحت‌تر خواهد بود. از همین رو سرعت اجرای رنگ بسیار بالا خواهد بود. راهنمای خرید تینر بیان می‌کند که این محصول از مهم‌ترین تجهیزات رنگ‌آمیزی به حساب می‌آید.

از همین رو باید باکیفیت‌ترین انواع تینر را خریداری و مصرف کنید. همچنین اگر قصد صاف کردن یک سطح  خاص را دارید می‌توانید از این گزینه بی‌نظیر به نفع خود بهره ببرید. ناگفته نماند که بسیاری از سطوح دارای آلودگی بوده و رنگ بر روی آن قرار نخواهد گرفت. از همین رو باید برای تمیز کردن محل کار از این محصول مهم و درجه یک استفاده کرد. با توجه به کاربردهای وسیعی که در این محصول وجود دارد، حتما در اولین فرصت برای تهیه آن دست به کار شوید.

چرا باید از تینر استفاده کنیم | رنگ تهران

در خرید تینر به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر شما نگاه درستی به راهنمای خرید تینر داشته باشید، متوجه خواهید شد که برای یک خرید عالی باید نکات زیادی را رعایت کرد. به‌طور مثال فرمول ساخت تینر یکی از این موارد است که کیفیت آن را به بهترین شکل ممکن اثبات می‌کند. همچنین شما باید به سرعت تبخیر تینر هم توجه داشته باشید. به‌طور مثال تینرهای فوری سرعت تبخیر بسیار بالایی دارند که باید به آن‌ها توجه کرد. به‌طور کلی مهم‌ترین نکات در خرید تینر را در زیر بیان خواهیم کرد.

  • میزان حلالیت تینر
  • نقطع اشتعال تینر
  • فرمولاسیون تینر
  • سمی  بودن تینر
  • خصوصیات فیزیکی و رنگ تینر
  • شرکت سازنده تینر

برای اینکه شما بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید، بایدتمامی این فاکتورهای مهم و تاثیرگذار را بررسی کنید. تجربه ثابت کرده است که شرکت‌های برتر همیشه باکیفیت‌ترین نوع تینر را ارائه می‌کنند. از همین رو شما می‌توانید که با استفاده  از راهنمای خرید تینر برترین محصول بازار را برای خود خریداری کنید.

خرید تینر | رنگ تهران

سخن پایانی

تینر رنگی که محصول مهم و کاربردی برای آماده‌سازی رنگاست که به‌ شکل متنوعی عرضه می‌‌شود. اضافه کردن تینر به رنگ باعث کاهش غلظت رنگ شده و فرایند رنگ‌آمیزی را آسان‌تر می‌کند. از آنجایی که رنگ‌های زیادی وجود دارند، تینر مناسب رنگ عرضه می‌شود. در این مطلب راهنمای خرید تینر در اختیار شما قرار گرفت تا بهترین انتخاب ممکن را تجربه کنید. خوشبختانه فروشگاه رنگ تهران بهترین نوع این محصولات را با قیمت و شرایط مناسب ارائه می‌کند.  از همین رو شما می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه خرید تینر خود را ثبت کنید. از اینکه تا انتها در کنار ما بودید سپاسگزاریم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *