برند رنگین زره

صنعت تولید رنگ در کشور ما جایگاه بالایی دارد. گواه این ادعا را می‌توانیم تعداد برندهای بزرگ و کوچک زیادی بدانیم که در این حوزه فعالیت می‌کنند. یکی از این برندهای خوشنام رنگین زره است. رنگین زره از برندهای معتبر و بنام در حوزه تولید انواع رنگ‌ها و پوشش‌های صنعتی و پودری است که سعی دارد محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار صنایع بزرگ کشور قرار دهد. اگر شما هم قصد خرید محصولات رنگین زره را دارید، کافیست با ما در تماس باشید.

خرید محصولات رنگین زره | شرکت پخش رنگ تهران

تاریخچه رنگین زره

تاریخچه برند رنگین زره به سال ۱۳۶۳ باز می‌گردد. این شرکت برای نخستین مرتبه فعالیت خود را در زمینه صنایع شیمیایی در این سال با تولید پوشش‌های حفاظتی شروع کرد.

توسعه فعالیت و عملکرد مثبت این شرکت سبب شد تا شرکت Hempel که یک شرکت بسیار مشهور دانمارکی فعال در زمینه تولید پوشش های محافظتی و رنگ های شیمیایی است، نمایندگی انحصاری خود و همچنین خدمات فنی پس از فروش محصولات را به شرکت رنگین زره اعطا کند.

داشتن نمایندگی این شرکت بزرگ دانمارکی، افتخار بزرگی برای برند رنگین زره به‌شمار می‌آید. بهره‌گیری از دانش و تجهیزات مدرن و فناوری روز دنیا با کمک نیروهای متخصص، تجربه طولانی در کار تولیدی و همچنین کنترل کیفی محصولات قبل از عرضه به بازار باعث شده است تا محصولات برند رنگین زره از بهترین رنگ‌های شیمیایی و پوشش های موجود در بازار باشند.

این برند با عملکرد مثبتی که دارد توانسته است استاندارهای ملی و بین‌المللی و همچنین گواهینامه‌های مختلفی از آن خود کند که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ISO 9001 از شرکت TUV NORD
  • ISO 18001 از شرکت TUV NORD
  • ISO 14001 از شرکت TUV NORD
  • ISO TS 29001 از شرکت TUV NORD
  • تاییده‌هایی از DNV نروژ و براساس استاندارد NORSOK M-501

محصولات تولیدی برند رنگین زره

شرکت رنگین زره با هدف پشتیبانی از خریدارن و مصرف‌کنندگان خود، علاوه ‌بر عرضه و فروش محصولات، خدمات دیگری را مانند برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی اجرای رنگ و پوشش برای آموزش به پیمانکاران و مصرف‌کنندگان را نیز ارائه می‌دهد.

شرکت پخش رنگ تهران به عنوان یک نمایندگی پخش و فروش محصولات رنگین زره تلاش می‌کند تا برترین محصولات این برند را در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهد. برای استعلام قیمت محصولات رنگین زره با در ارتباط باشید.

انواع کفپوش

کفپوش های اپوکسی و کفپوش های پلی اورتان دو مورد از مهم ترین انواع کفپوش هایی هستند که این شرکت ارائه می‌دهد.

پوشش های پلی اورتان

پوشش‌های رویی پلی اورتان با مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی و نور خورشید از انواع این پوشش ها هستند.

پوشش های اپوکسی

پوشش‌های اپوکسی بدون حلال، پوشش‌های هیبرید اپوکسی پلی استر برای استفاده در صنایع لوازم خانگی و انواع مختلف پوشش‌های اپوکسی پودری از جمله پوشش های اپوکسی هستند که این شرکت ارائه می‌دهد.

دیگر انواع پوشش ها

پوشش‌های پایه آب مناسب سطوح بتنی، پوشش‌های رزین سیلیکونی و مقاوم در برابر حرارت، پوشش‌های دریایی از جمله رنگ‌های ضدخزه و ضدخوردگی، پوشش‌های ضدحریق، پوشش‌های ویژه سکوهای نفتی دریایی، پوشش‌های مخصوص توربین‌های بادی، پوشش‌های حفاظتی آکلیدی و ترموپلاستیک، پوشش‌های پلی استر برای پوشش دادن سازه‌های فلزی قرار گرفته در معرض تابش نور خورشید، پوشش‌های آستری ضدخوردگی از جمله محصولات این شرکت هستند.

مشاهده محصولات رنگ تهران

برای مشاهده و خرید انواع رنگ و ملزومات رنگ، اعم از رنگ های صنعتی، ترافیکی و ساختمانی و نیز ملزومات رنگ می‌توانید از محصولات ما دیدن کنید.