برترین تولید کنندگان رنگ ایران را بشناسید | پخش رنگ تهران

برترین تولید کنندگان رنگ ایران را بشناسید

یکی از بزرگ ترین نگرانی های افراد هنگام انتخاب رنگ برای رنگ آمیزی سازه ها یا ساختمان، انتخاب رنگ است. در کشورمان ایران، به تنهایی تعداد زیادی شرکت تولید کننده رنگ وجود دارد که انتخاب رنگ را برای افراد سخت می کنند.هر کدام از این شرکت ها، مزیت ها و ویژگی های خاصی دارند که افراد باید بسته به نیازها و بودجه خود، یکی از آن ها را انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از برترین تولید کنندگان رنگ ایران را بشناسیم و توضیح مختصری راجع به هر کدام از آن ها ارائه دهیم.

اگر قصد دارید منزل یا وسایل خود را رنگ آمیزی کنید و برای انتخاب یک برند رنگ تردید کنید، حتما تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین شرکت های تولید کننده رنگ را بررسی کرده و به شما در انتخاب رنگ دلخواه کمک کنیم.

برترین تولید کنندگان رنگ ایران

بهتر است بدانید به دلیل وجود انواع مختلفی از رنگ ها، مانند رنگ اکریلیک، رنگ روغن، رنگ پلاستیک، رنگ نیمه روغنی، رنگ مولتی کالر و تعداد دیگری از رنگ ها و تعداد زیادی تولید کنندگان رنگ وجود دارد که فقط در یکی از این زمینه ها یا تمام آن ها تخصص دارند.

بنابراین شرکت هایی که ذکر می کنیم تولید کنندگان برتر هستند و معمولا در تمام انواع این رنگ ها تخصص ویژه دارند.

همچنین دقت داشته باشید ذکر نام این شرکت ها به این معنی نیست که تمام تولید کنندگان رنگ دیگر بی کیفیت هستند، بلکه ممکن است تعدادی از شرکت های ناشناخته وجود داشته باشند که کیفیت کار بهتری از این تولید کنندگان برتر ارائه دهند.

شرکت رنگ سحر

اولین شرکتی که می خواهیم به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان رنگ معرفی کنیم، شرکت رنگ سازی سحر است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ در زمینه ساخت و تولید انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی شروع کرد و امروز به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید رنگ در ایران از آن نام برده می شود.

از موفقیت های این شرکت می توان به دریافت استاندارد بین المللی ISO از سال ۱۳۷۷ اشاره کرد. شرکت رنگ سحر با استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیا، در کنار ارائه انواع رنگ های صنعتی، ساختمانی، دریایی، اکریلیک، اسپری و اسپری چسب، نیازهای مشتری را برای سفارش های خاص و ویژه می پذیرد.

شرکت رنگ سحر | پخش رنگ تهران

شرکت هاویلوکس

دومین مورد از تولید کنندگان رنگ برتر ایران، کشور هاویلوکس است که طرفداران زیادی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ ها و پوشش های ساختمانی و صنعتی در سال ۱۳۳۹ آغاز کرد و جزو قدیمی ترین شرکت های رنگ سازی ایران به شمار می رود.

در حال حاضر شرکت هاویلوکس در ۱۰ کیلومتری غرب تهران واقع شده است و مساحتی به اندازه ۵۰.۰۰۰ متر مربع را به تولید و تهیه رنگ های با کیفیت اختصاص داده است.

شرکت هاویلوکس با استفاده از به روزترین فناوری های دنیا، انواع رنگ های ساختمانی، رزین های آلکیدی، پوشش های پودری، پوشش های صنعتی و حفاظتی و محصولات پایه آل کاپارول را تولید کرده و نهایت تلاش خود را برای تولید محصولات دوستدار محیط زیست می کند.

شرکت آریا پارس

یکی دیگر از تولید کنندگان رنگ برتر در زمینه ساخت و تهیه رنگ، شرکت آریا پارس است. این شرکت در زمینه تولید انواع رنگ و پوشش های پلیمری، صنعتی و معدنی مقاوم فعالیت دارد و با بیش از دو دهه سابقه در این حرفه، یکی از بزرگ ترین فعالان این حوزه محسوب می شود.

این شرکت با تولید روزانه ۳۵۰۰۰ کیلوگرم انواع رنگ ساختمانی و صنعتی، بخش عمده ای از نیازهای افراد را در سراسر کشور به رنگ های مختلف را تامین می کند.

شرکت آریا پارس جوایز و افتخارات زیادی را در این زمینه دریافت کرده است و در منطقه ستارخان تهران واقع شده است.

شرکت الوان

شرکت الوان یکی دیگر از تولید کنندگان برتر رنگ ایران به حساب می آید و در تهران، میدان هفت تیر واقع شده است. تاسیس این شرکت به سال ۱۳۶۰ باز می گردد و از شرکت های نسبتا قدیمی فعال در حوزه تولید رنگ است.

این شرکت در حوزه های تولید انواع رنگ های پلاستیکی، روغنی و مشتقات در رنگ های ساختمانی، ضد حریق، پوشش کف، اسپری و انواع رنگ های دیگر فعالیت دارد. کارخانه الوان در استان تهران، کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج قرار دارد.

شرکت رنگ الوان | پخش رنگ تهران

شرکت کارن

شرکت ساخت و تولید رنگ کارن، فعالیت گسترده ای در تولید انواع مختلف رنگ های صدفی، پودر اکلیل، پیگمنت، کنیتکس، رنگ فلورسنت، خمیر کاه گل، مادر رنگ های آکریلیک و موارد دیگر دارد و از تولید کنندگان رنگ در ایران محسوب می شود.

شرکت نقشینه فام

شرکت نقشینه فام، یکی دیگر از برترین تولید کنندگان در زمینه رنگ و رزین ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۶ به ثبت رسیده است و جزو شرکت های جدید ساخت رنگ به حساب می آید.

این شرکت موفق شده است رتبه اول را در تحقیقات به ثبت برساند و ۵ مجوز استاندارد اجباری و افتخاری از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی تهران دارد.

شرکت پارس بهار

سومین مورد از تولید کنندگان رنگ برتر ایران، شرکت پارس بهار است. این شرکت در زمینه تولید رنگ های پلاستیک، نیمه پلاستیک، وینیل استات و روغن بتونه فعالیت دارد و در استان تهران، کیلومتر ۱۸ جاده مخصوص کرج واقع شده است.

شرکت رنگ پارس بهار | پخش رنگ تهران

شرکت شادان شیمی

آخرین مورد از تولید کنندگان رنگ صنعتی که قصد داریم در این مطلب بررسی کنیم، شرکت تولید رنگ شادان شیمی است. این شرکت در زمینه تولید و پخش انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی فعالیت داشته و در شهریار تهران قرار دارد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *