غلطک رنگ | پخش رنگ تهران

راهنمای استفاده از غلطک رنگ

غلطک رنگ ابزاری برای استفاده از رنگ است که برای رنگ کردن سطوح مسطح با سرعت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله به طور معمول از دو قسمت تشکیل شده است: “قاب غلطک ” و “پوشش غلطکی”. پوشش آن رنگ را جذب می کند و آن را به سطحی که باید رنگ شود، منتقل می کند ، قاب غلطک به پوشش غلطکی متصل می شود. قاب غلطک قابل استفاده مجدد است و تمیز کردن و استفاده مجدد از یک رول غلطک امکان پذیر است اما به طور معمول پس از استفاده آن را دور می اندازند.
پوشش غلطک یک هسته استوانه ای است که دارای یک پارچه ی شمعی است که در هسته استوانه ای محکم شده است. غلطک های لاستیکی فوم نیز تولید می شوند. غلطک های فوم و پارچه ای به صورت جداگانه موجود هستند (بدون دسته) که برای جایگزینی غلطک های فرسوده مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع غلطک رنگ

پنج نوع غلطک اصلی برای انتخاب وجود دارد: غلطک دستی ، غلطک پد ، غلطک بافت دار و مینی غلطک هات داگ. هر نوع دارای مزایا و معایبی هستند و هر کدام برای پروژه های خاص نقاشی مناسب است. بعضی از نقاشان یک بار از غلطک استفاده می کنند و آن را دور می اندازند. برخی دیگر غلطک های گران تری را خریداری می کنند که می تواند چندین بار شسته و دوباره از آن استفاده کنند.

غلطک دستی

غلطک رنگ دستی | پخش رنگ تهران
غلطک دستی رایج ترین آنان است. از این وسیله برای رنگ کردن دیوارها و سقف ها استفاده می شوند و به همین ترتیب دارای دسته هایی بزرگ هستند که بتوان برای رنگ کردن سقف به راحتی از آن ها استفاده کرد. نوع دستی آن ها به دلیل طول دسته های آنها در رنگ آمیزی سطوح بالا بسیار مفید هستند.

غلطک رنگ پد

غلطک های پد ابزاری کارآمد برای رنگ کردن لبه های میان دیوار ها هستند. این نوع منحصر به فرد با استفاده از یک پد مسطح بسیار جاذب رنگ ها به صورت مستقیم در همه جا پخش می کنند. آنها دارای چرخ های کوچکی در امتداد لبه های خود هستند که باعث می شود با آن ها بتوان مناطقی که رنگ کردن آن ها مثل لبه های میان دیوار مشکل است را رنگ کرد.

غلطک های بافت دار

غلطک رنگ بافت دار | پخش رنگ تهران
غلطک های بافت دار به طور خاص برای نقاشی بافت روی سطح طراحی شده اند. این ایزار دارای روکش های فومی و الگوهای خاصی هستند تا با آن بتوان خیلی راحت دیوار ها را رنگ کرد. غلطک های بافت دار مانند غلطک های دستی برای استفاده در سطوح بزرگ مانند دیوارها و سقف ها بسیار مناسب هستند.

غلطک های تخصصی

رنگ های بافتی برای رنگ کردن بعضی از سنگ ها و گچ ها مورد استفاده قرار می گیرند که برای استفاده از آن ها باید از غلطک های مخصوصی استفاده کرد. از آنجا که بسیاری از رنگ ها دارای بافت مقاوم بسیار سنگینی هستند ، نوع تخصصی آن ها باعث می شود رنگ های بافتی کاملا جذب و به منطقی که باید رنگ شود انتقال پیدا کند.

غلطک رنگ مینی هات داگ

غلطک های هات داگ مینی غلطک های رنگی مینیاتوری هستند که محبوبیت آن ها به طور پیوسته در حال افزایش است. همانطور که از نام آن پیداست ، این غلطک های منحصر به فرد مانند هات داگ شکل گرفته و ابزار کاملی برای نقاشی مناطقی هستند که دسترسی به آن ها دشوار است. از این نوع برای رنگ کردن مناطقی مانند سطوح واقع در پشت وسایل سنگین مناسب هستند.

مزایای رنگ آمیزی با غلطک رنگ

با استفاده از این وسیله نقاشی خیلی آسان و راحت می توان تمام دیوار ها و سقف ها را رنگ کرد. یک غلطک می تواند برابر با یکصد ضربه برس باشد. همچنین برای رنگ کردن سطح باید از غلطک استفاده کرد. در واقع با استفاده از این ابزار خیلی راحت تر و در کمترین زمان ممکن می توان دیوار ها را رنگ کرد.

معایب

• هزینه غلطک با کیفیت بالاتر از هزینه برس است اما کار کردن با غلطک راحت تر و سریع تر می باشد.
• غلطک نقاشی را نمی توان برای رنگ آمیزی اتصالات ، گوشه ها و سایر سطوح کوچک استفاده کرد. شما به برس نیاز خواهید داشت بلکه از غلطک های مخصوص رنگ کردن گوشه های دیوار استفاده نمایید.

خرید غلطک رنگ |پخش رنگ تهران

نکات انتخاب غلطک نقاشی مناسب

غلطک، غلطک است ، درسته ؟ نه کاملاً غلط است. دانستن نحوه انتخاب غلطک نقاشی مناسب می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. انتخاب مناسب به درک خوبی از آنچه پروژه شما نیاز دارد، بستگی دارد.
غلطک های رنگ در اندازه های مختلف و پوشش های مختلف ارائه می شوند که هرکدام هدف متفاوتی را در ذهن دارند. برای انتخاب غلطک نقاشی مناسب ، باید اندازه آن و نوع سطحی را که می خواهید آن را رنگ کنید را در نظر بگیرید.
غلطک ها در اندازه ها و سایز های متفاوت تولید می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. غلطک های کوچک برای رنگ آمیزی کارهای چوبی و دیگر مناطق کوچک مناسب هستند. برای کار بر روی دیوارها و سقف ها یک غلطک ۹ اینچی انتخاب کنید. اندازه های بزرگتر سنگین تر هستند و شما را سریعتر خسته می کنند.

طرز استفاده از غلطک رنگ

در مرحله اول

استفاده ، ابتدا باید پوشش شسته شود تا فیبرهای اضافی روی آنها از بین برود و در روند رنگ آمیزی اختلال ایجاد نکند. سپس غلطک باید تکان بخورد تا آب اضافی آن گرفته شود. برای این کار می توانید از پارچه استفاده کرده و آن را خشک کنید.

در مرحله دوم

باید رنگ مورد نظر را برای پروژه انتخاب کرده و کاملاً مخلوط کنید. قبل از اینکه غلطک ها با رنگ آغشته شوند ، اطمینان حاصل کنید که هیچ وصله ای در رنگ وجود ندارد و تا حد ممکن صاف است.

مرحله سوم

رنگ آمیزی است. غلطک ها می توانند مساحت زیادی را بپوشانند و بهتر از برس ها عمل می کنند ، بنابراین شما می توانید دیوارها و سقف ها را با غلطک های رنگ بسیار راحت تر رنگ کنید. اما نکته مهم این است که قبل از شروع رنگ آمیزی ، غلطک ها باید به درستی رنگی شوند. برای این کار می توانید از یک سینی رنگ استفاده کنید.

خرید غلطک رنگی

خرید غلطک های رنگی کار را برای هر نقاشی آسان تر می کند زیرا استفاده کردن از آن برای دیوار و سقف ها خیلی راحت تر از انواع برس ها می باشد. اگر دوست دارید همین الان یک غلطک رنگی زیبا و خوب را با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع در به منزل سفارش دهید من به شما سایت رنگ تهران را پیشنهاد میکنم. سایت ما بهترین سایت ارائه دهنده انواع محصولات می باشد.

جمع بندی

غلطک انتخابی مناسب برای تمام نقاشان و یا حتی افرادی هست که تمایل به رنگ کردن خانه ی خود دارند. این نوع از ابزار رنگ آمیزی در انواع مختلفی تولید شده است که هر کدام کارای مختلفی دارند و برای استفاده در برخی مناطق مناسب می باشند. اگر شما هم دوست دارید خانه ی خود را بدون دردسر و در کمترین و سریع ترین زمان ممکن رنگ کنید پس حتما این ابزار مهم را با مناسب ترین قیمت و ارسال سریع از سایت ما سفارش دهید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *