بهترین مارک رنگ خودرو | رنگ تهران

معرفی ۵ مارک رنگ خودرو یا رنگ اتومبیلی

یکی از جذابیت‌های ظاهری خودرو رنگ آن است؛ عنصری که علاوه بر زیبایی، از بدنه خودرو محافظت می‌کند. در نتیجه نوع رنگ و کیفیت آن اهمیت پیدا می‌کند. با توجه به این اهمیت، شناسایی بهترین برند رنگ خودرو اهمیت زیادی دارد.

رنگ خودرو باید به قدری مقاومت داشته باشد که عوامل محیطی چون گرما و سرما و نور مستقیم خورشید به راحتی به آن آسیب نزند. اگر رنگ خودرو کیفیت مناسب را نداشته باشد، ممکن است در معرض نور خودرشید دچار سوختگی شود. همچنین اگر مقاومت کافی نداشته باشد، با یک ضربه ممکن از بدنه جدا و بریزد. این نکته عاملی منفی در کیفیت نهایی یک خودرو محسوب می‌شود.

به همین خاطر است که استفاده از بهترین مارک رنگ خودرو برای رنگ‌آمیزی آن اهمیت بالایی دارند. خودروسازان بزرگ نیز برای افزایش کیفیت خودروهای تولید خود، از بهترین مارک های رنگ ماشین بهره می‌گیرند. اگر هم بعنوان نقاش خودرو فعالیت کنید، باید برای بدست آوردن خروجی مطلوب، از بهترین برند های رنگ خودرو استفاده نمایید.

ویژگی های بهترین برند های رنگ خودرو چیست؟

حالا از اهمیت کیفیت رنگ خودرو آگاهیم. اما رنگ باکیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مهمترین ویژگی های بهترین برند های رنگ خودرو عبارتند از:

  • مقاومت رنگ خودرو در برابر خوردگی
  • ثبات رنگ ماشین در طولانی مدت
  • پوشش دهی مناسب بدنه خودرو
  • مقاومت در برابر گرمای شدید و حرارت
  • تطبیق رنگ با استاندارد های بین المللی

معرفی بهترین مارک رنگ خودرو

شرکت‌های مختلفی بعنوان تولید کننده رنگ خودرو در بازار کشور فعالیت می‌کنند. توصیه می‌کنیم در زمان خرید، سعی کنید همیشه کیفیت را مد نظر قرار داده و از بهترین برند رنگ ماشین بهره بگیرید.

در میان خودروهای موجود در بازار ایران، خودروهای چینی از لحاظ کیفیت رنگ در سطح پایینی قرار دارند. خودروهای کیا سراتو و گراند ویتارا نیز محصول کارخانه سایپا و ایران خودرو بوده و کیفیت مناسب رنگ در آن‌ها لحاظ نشده است.

اما کدام برند های رنگ خودرو کیفیت مطلوبی دارند؟‌ در ادامه بهترین مارک رنگ خودرو را معرفی خواهیم کرد:

رنگ کحالی، بهترین مارک رنگ خودرو

از بین رنگ های ایرانی و تولید داخل کشور، رنگ کحالی خوش یکی از بهترین برند های رنگ ماشین است. زمان استفاده از این رنگ، یک پوشش مقاوم برای حفاظت از سطح فلزی اتومبیل شکل خواهد گرفت. اما چرا رنگ کحالی را باکیفیت می‌دانیم:

  • رنگ کحالی میزان مطلوبی از براق بودن را ایجاد می‌کند.
  • چسبندگی بالا نیز جزو ویژگی‌های دیگر این رنگ است.
  • این رنگ انعطاف‌پذیری خوبی دارد.
  • ثبات و پایداری آن نمره بالایی می‌گیرد.
  • در برابر کدر شدن مقاوم است.
  • تغییر رنگ نمی‌دهد.
  • در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم است.

این شرکت انواع رنگ تعمیراتی خودرو، انواع بتونه، کیلر، هاردنر، پولیش، آستر و تینر را تولید می‌کند. محصولات کحالی از مواد باکیفیت و مرغوب ساخته می‌شوند. اگر می‌خواهید از بهترین برند رنگ خودرو استفاده کنید، کحالی یکی از گزینه‌های اصلی محسوب می‌شود.

رنگ برند تام

رنگ تام محصولی بسیار با کیفیت و بادوام است. این برند به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین برندهای ایرانی، رنگ خودرو تولید می‌کند. البته برند تام محصولات زیادی تولید می‌کند، اما بیشتر در زمینه تولید رنگ خودرو شهرت دارد. با استفاده از این برند رنگ ماشین می‌توانید مطمئن باشید که رنگ خودروتان در برابر عوامل مخرب، مقاومت بالایی دارد.

رنگ آرکو

برند رنگ آرکو که یکی از اولین کارخانه‌های تولید رنگ در ایران به‌شمار می‌رود، از معروف‌ترین برندهای رنگ ایرانی است. کارخانه برند آرکو در شمال غرب کشور فعالیت می‌کند.

برند آرکو در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز بسیار فعال است. کشورهای ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان، روسیه و گرجستان از جمله کشورهایی هستند که از این کارخانه خرید می‌کنند.

بهترین برند رنگ خودرو چیست | رنگ تهران

این کارخانه با به‌کارگیری افراد متخصص در زمینه فناوری ماشین‌آلات، رنگ‌های بسیار متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است. شرکت آرکو استاندارهای اروپایی را در تولید رعایت می‌کند و همین موضوع باعث شده است محصول آن بهترین مارک رنگ خودرو باشد.

برند آرکو در زمینه تولید انواع بتونه، آستر، لاک، هاردنر و رنگ فعال است. این شرکت انواع رنگ‌های روغنی، نیتروسلولزی، بیس تک و پلی یورتان را تولید می‌کند. رنگ‌های خودروی این شرکت با بهترین مواد اولیه ساخته می‌شوند. همچنین نحوه رنگ‌ آمیزی و پاشش رنگ اتومبیل بسیار در نتیجه نهایی تاثیرگذار است.

رنگ نوژن ؛ یکی از بهترین مارک های رنگ خودرو

برند رنگ نوژن نیز بهترین مارک رنگ خودرو است. این برند که از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد، جزو فعال‌ترین برندهای تولید انواع رنگ و پوشش‌های شیمیایی است. رنگ‌های نیتروسلولزی، آلکیدی آمین اکرولیک، آلکیدی هوا خشک، انواع رنگ‌های صنعتی و بتونه از تولیدات این برند هستند. با توجه به کیفیت مطلوب، تهران نوژن را می‌توان یکی از برترین مارک های رنگ خودرو دانست. این شرکت به دلیل کیفیت محصولات تولیدی طرفداران زیادی دارد.

برند پلی کور

این شرکت نیز در تولید رنگ‌ اتومبیل فعالیت دارد. رنگ‌های پلی کور مقاومت بالا، پوشش عالی، چسبندگی و انعطاف‌پذیری خوبی از خود نشان می‌دهند. این رنگ در برابر شرایط آب‌و‌هوایی و خوردگی بسیار مقاوم است.

خرید بهترین رنگ خودرو | رنگ تهران

سخن نهایی

برندهایی که نام برده شد، از جمله بهترین و پرفروش ترین مارک های رنگ خودرو هستند. برندهای زیادی در ایران وجود دارند که حتی در زمینه صادرات فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها با کنترل کیفیت رنگ و به‌کار بردن استانداردهای اروپایی توانسته‌اند در این عرصه موفق شوند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله پرطرفدارترین رنگ خودرو در این زمینه را نیز مطالعه کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *